Friday, January 1, 2010

Happy New Year

Datang saja tahun baru, azam pun membuak menggunung tinggi.Sepanjang hidup kita, berapa banyak azam kita yang munasabah? Berapa banyak pula azam yang palsu?

Glitter Graphics





Suka saya memetik kata-kata ni yang saya dapati dari sebuah magazine, dan saya juga tidak mengharap anda semua menyetujuinya jika anda tidak menyukainya...Cukuplah saya katakan di sini, sekadar berkongsi pandangan dan pendapat....

"Mungkin satu saja azam baru yang bagus dan munasabah untuk tahun 2010 ini, berhenti membina harapan palsu, berhenti mencipta azam pencapaian setahun dan mula hidup untuk hari ini, meraikn waktu sekarang, lalu merayakan setiap kejayaan kecil yang dicapai setiap detik"

"Kerana buat apa kita sibuk merancang dan memikirkan hari esok jika hari ini kita sendiri abaikan..?"

Oklah..kita tinggalkan cerita tentang azam tahun baru anda...Dikesempatan ini saya masih mahu mengucapkan

"Selamat Menyambut Tahun Baru 2010...Semoga hidup anda yang baik-baik itu bertambah sejahtera dan bahagia, rezeki anda yang tak pernah putus itu semakin melimpah-ruah dan kebahagian yang anda kecapi semalam dan hari ini akan berterusan sehingga ke hari esok..."

"Kerana kita yang bernama manusia ini hanya mampu merancang, namun ketentuannya adalah ditangan Yang Maha Esa...."


3 comments:

Love2cook Malaysia said...

Happy New Year Sue! Have a blasting n blessed year ahead! :)

Unknown said...

Selamat tahun baru yer...apa azam tahun ni?

Sue @ Nenie said...

Love & Kak Ina..

Thanks youuu...Selamat Tahun baru 2010 jugeee...Azam...? Erkkk... "Biarlah rahsia" keh keh keh