Wednesday, October 28, 2009

Ha ha ha...Dah lama minat kat remakin yang satu ni....Nak buat camne,dah slalu sangat di asak ngan jamuan-jamuan mata (sambil-sambil nengok resipi tu,jeling-jeling gaklah bekas/acuan yang diorang guna tu) .... mau nya tak tergoda.

Duk intai-intai kat online shop tu asyik-asyik no stock je...Makin telan liur lah aku...

Sambil-sambil tu ada gak lah jenguk-jenguk kat outlet barangan Jepun yang semakin banyak kat Klang/Shah Alam ni...Pun belum ada jodoh...

Rasanya dah lama lah juga aku tak 'click' kat online shop kat MYR tu...Tapi bak kata pepatah kan...Kalau dah jodoh tak kemana... Bila dah sampai serunya,gerak hati mesti ada... Ha ha ha ha

Dipendekkan cerita...Di suatu hari yang hening tat kala dilanda kebosanan (sebab tak de kerja~chesss tunjuk baik lah pulakkkk...nengok tenet time tak de kerja kononnnn) aku pun apa lagi, merayau-rayau lah kat MYR tu.Tetiba je mouse aku ni gi menggatal scroll kat situ...Ha ha ha ha...terkesima aku...32 in stock...Wahhh...Ada chance ni mencuba nasib...mana tau sempat lagi nak merembat barang seketul dua...

Dan aku nak pendekkan lagi cerita....Akhirnya tanggal 26 Oct 2009 yang lalu...Sahlah 6 ketul remakin yang cute miut ni menghuni di kediaman tuan barunya....Aku lah itewwww....

No comments: