Wednesday, October 28, 2009

4-Shaped bread mould

Haaa...Ini satu lagi tayangan amal aku....4 Shape bread mould (Eh...bila masa pulak aku suka meroti ni~makan roti rajin lerrrr)...

Mula-mula aku nengok mould ni kat laporan masakan kak Yani di MYR (dah lama dah)...Terberkenanlah juga...Tapi bila fikir-fikir pasal beberapa faktor..Aku biarkan saja hasrat hati aku tu....

Dan dah lama lah juga aku lupakan idaman hati aku yang satu ni....(Dah lupa ke...? Ingat-ingat lupa lahhhh)

Haiiii...Nampak gayanya benda alah ni naaaaak gak menyemak kat 'gobok' aku tu...Dalam duk nak lupa tu,dia naaaaaak gak expose depan mata aku time aku buat kunjungan amal kat 2Ply bulan posa yang lalu...Cuba gaklah nak keraskan hati...buat-buat macam tak nampak dan tak teringin pun...Tapi benda alah ni naaaak gak ngikut aku balik rumah....

Alaaaa...Ciannyeee...Bucuk-bucukkk...Nak ikut balik juga yaaaa....Meh lah....

Ngeh ngeh ngeh ngeh......
Satu set ada empat shape mould


Bunga yang berkembangan


Cinta nan abadi


Bintang-bintang bertaburan diangkasa

1 comment:

Mak Qis said...

nanie...nnt guna bread mould tuh jangan lupa tayang kat sini yer...akak nk tgk rupa jadi cane...

btw,nanie beli kat mana neh