Thursday, December 17, 2009

Salam Maal Hijrah

Selamat Menyambut 1hb Muharram 1431 buat semua pengunjung blog Aku Dan Sesuatu terutamanya pengunjung Muslim...



Apa azam tahun baru anda?Apakan hijrah yang akan anda semua lakukan untuk tahun ini?Atau mau kah anda masih berada di takuk yang lama?Jawapannya ada pada anda semua...

He he he he..Membebel pula saya ni...Macam bagus-bagus je kan?OK lah, saya pun tak berani nak tambah ayat banyak-banyak kat sini, pasal saya sendiri pun masih lagi berusaha memperbaiki diri dan sentiasa cuba melakukan yang terbaik...

Apa-apa pun doa saya buat kalian semua, semoga dengan kedatangan tahun baru ni membawa sinar yang lebih gemilang dalam hidup kalian dan semua perkara dan apa jua aktiviti yang dilakukan akan mendapat keberkatan sepanjang hayat oleh-Nya...

No comments: