Wednesday, October 19, 2011

Wordless Wednesday ~ Part 2

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Cer teke....cer teke....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Psstttt.....Mama gatal kan...Dah takde kerja lah tu...Tunjuk je lah.....Taulah excited



Mama
: haipppppppp......Apa bisik2 tu, pok bontot kan.....


Bersambung.............

10 comments:

EmbunRosaliza said...

mesti isi kat dlm tu besttt

♫ mokwo® ♫ said...

suspen jerr nih...tunnggguuuuuu!

tun_telani said...

wahh.. ada org bg hadiah ke?? bestnyerrr..

Liza said...

hahaha...kelakor...

Amie said...

ha ha ha.... lucunya si comel itu dengan cucutnya taklepas dari mulut....

Nieza said...

apa benda tu?..:)

quinnie said...

amboi dpt hadiah ek...:)

Kakwan (K1) - citarasawan said...

k1 pula yg x sabar nk tguk.. suspen aje...

Sue @ Nenie said...

Salam....

Kak Rosaliza...He he he biasa jeee, tapi sebab dah lama kan duk aim, baru dapat..tu yang jadi lebih excited tu...

Mokwo....Hu hu hu menanti penuh debaran...

Tun..Bukan hadiah tapi kiriman..walau kiriman, usaha dan jasa baiknya adalah hadiah yang tak ternilai...

Sue @ Nenie said...

Kak Liza & Kak Amie..Ha ha ha budak sorang tu dah tak tau nak wak camne bagi dia buang cucut tu...Agaknya kena tunggu sampai dia masuk tadika kotttt..

Nieza...Haaaaa tunguuuuuuu...

Quinnie...Kiriman..Tapi usaha dan jasa baiknya tetap dianggap hadiah tak ternilai...

Kak Wan...Ha ha ha sabor jelah...