Monday, February 1, 2010

I Love You Adik Contest

Salam buat semua....harap semuanya sihat² dan bergumbira selalu...

Hari ni entry aku beralih arah ciketttt buat kesekian kalinya....Tarak masak² keyyyy...? Pasal tuan tanah sedang diserang virus-M....So masak besa-besa je...Ayam Panggang Tandoori goreng dan sayur campur campak² secukup rasa knor...Waha ha ha

Ha ha ha...Yang ni aku rajin nak wat....Nampak takkkk...? Nampak tak banner kat bawah tuuuuu....Tengah berkobar² ni walau pun dah nak tamat tempohnya..Tak kira lah..selagi ada detik yang berbaki tu nak join gak....Contest ni anjuran Kamsani+Kamalia dan untuk hadiahnya adalah tajaan mylittlekimi ....

http://2.bp.blogspot.com/_wD68OIhBIF8/Sy8kYZdjjJI/AAAAAAAAA10/1lt_JtYU-yo/s320/i-luv-u-adik-cntst.jpg

Untuk maklumat lanjut berkenaan syarat²nya boleh rujuk kat sini ...Oklah..Aku dah tak sabar² ni nak tayang gambar yang dipertaruhkan untuk peraduan ni.....Jommmmmmm....


NAMA KAKAK :- Adlina Qaisara (6 bulan)
NAMA ADIK :- Adelia Qairina (1 tahun 7 bulan)

No comments: